نمی دونم چرا سم گذاشتم

دیدگاه ها (۳)

عاشق ادیتش شدم

به به

شاهکار نمی دونم چرا پستش کردم وقتی یه چی یادش رفته

ایتادوری

می دونم که نمی پرسید 😥 ولی خوب گذاشتم 😅

نمی دونم چرا ولی این روز ها همش سم می ذارم🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط