اینو فقط یه آرمی درک می‌کنه😂

اینو فقط یه آرمی درک می‌کنه😂
دیدگاه ها (۴)

عزیزان دل فالو نمیکنید منی که این همه فعالیت میکنم🥲🖤🙂

ارمیا کجایید ؟؟ دارید چیکار میکنید؟

بدون کپشن

چرا لایک نمیکنید؟دقیقا من انیطوریم ولی بچه ای که یه سره گریه...

فقط یه ایرانی درک می کنه

اینو همه یه اونایی که خواهر یا برادر دارن درک می کنن😂😂

گوی یاتسن دااااا😄این کلمه رو فقط یه ترک خسته درک می کنه😄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط