حق باشد؟

حق باشد؟
.. از 15 تا پله قل خوردم با سر رفتم تو زمین هنوز زندم.. یبارم تو بچگی از پشته بوم افتادم مامانم نمیگرفتم مث تخم مرغ خورد میشدم
دیدگاه ها (۳۹)

عاا🥺

اونا خانواده همن 🥺💜

ببین خیلی یزید بودی خیلیییی

ولی بنده بلدم.. ولی نمیکنم

پارت نهم☆یه نیم ساعتی تو تراس موندم و بعد خواستم بیام طبقه پ...

✨سرنوشت✨پارت۵(یک ماه بعد) ویو ات رفتار اعضا خیلی خوب شده بود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط