احساس میکنم اعضا بعد از سربازی یه هاله ی دیگه ای از ددی ب
احساس میکنم اعضا بعد از سربازی یه هاله ی دیگه ای از ددی بودن و نشونمون میدن!
و در کمال تعجب، من میتونم برای این هاله بمیرم!
و در کمال تعجب، من میتونم برای این هاله بمیرم!
- ۲۵۳
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط