🥺هرچقدر بزرگ تر بشیم احساساتمون بیشتر و غم انگیز تر میشه

🥺هرچقدر بزرگ تر بشیم احساساتمون بیشتر و غم انگیز تر میشه 💔❤️‍🩹
دیدگاه ها (۳)

موهام و کوتاه کنم میاد بهم؟؟؟ 🤍

🫐🤍

هعییی💔

❤️‍🩹

https://wisgoon.com/nniknnikiهعی...... اون قولی که گفته بودی...

اسکار غم انگیز ترین سوال هم میرسه به: یعنی اونم دلتنگ من میش...

هرچقدر بیشتر می‌خونم بیشتر میفهمم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط