من اومدم ببخشید پست نزاشتم خیلی حالم بد بود

من اومدم ببخشید پست نزاشتم خیلی حالم بد بود
دیدگاه ها (۰)

خنده های تو به من زندگی میده ماهک

هر روز پشیمونم از اینکه بهت نگفتم دوستت دارم ...

منم دلم ارامش میخواد.....

من کافری بودم که با تو ایمان گرفت!

دوباره ادیت خودم از شینوبوببخشید اگه بد شد . خیلی روش وقت و ...

خیلی وقته پست نزاشتم 😓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط