بمن نگو افلاین بودی و نتونستم احوالتو بپرسم ،

بمن نگو افلاین بودی و نتونستم احوالتو بپرسم ،
اونم ویل برای پیدا کردن هانیبال قایق ساخت :)

(ادیتش رو خیلی دوست دارم و متاسفم ک کیفیتش کمه .
اگه مشکلاتم رو نداشتم از این تیپ ادیتا زیاد میزدم:) ولی مجبوریم بسنده کنیم ب ادیتای مردم. )
دیدگاه ها (۳)

😔😔😔😔😔😔😔💋💋💋💋💋💋💋💋💋

@evan_peters بیا سکانس مورد علاقت😀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط