بمن نگو افلاین بودی و نتونستم احوالتو بپرسم ،
بمن نگو افلاین بودی و نتونستم احوالتو بپرسم ،
اونم ویل برای پیدا کردن هانیبال قایق ساخت :)
(ادیتش رو خیلی دوست دارم و متاسفم ک کیفیتش کمه .
اگه مشکلاتم رو نداشتم از این تیپ ادیتا زیاد میزدم:) ولی مجبوریم بسنده کنیم ب ادیتای مردم. )
اونم ویل برای پیدا کردن هانیبال قایق ساخت :)
(ادیتش رو خیلی دوست دارم و متاسفم ک کیفیتش کمه .
اگه مشکلاتم رو نداشتم از این تیپ ادیتا زیاد میزدم:) ولی مجبوریم بسنده کنیم ب ادیتای مردم. )
- ۴۶۱
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط