یاد گرفتم دیگه دردامو به کسی نگم... 🖤

یاد گرفتم دیگه دردامو به کسی نگم... 🖤
دیدگاه ها (۰)

دست کم گرفتن من عواقب خوبی نداره... 😏😉

🖤🥀

خواننده مورد علاقه ام... 🖤🥀

🥀🖤

دیگه یاد گرفتم ادیت

از مرجان یاد گرفتم...... از اتش یاد گرفتم......

سومیوشی و یوریچی و تانجورو و تانجیرو و کوکوشیبو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط