ramin_tajangi1997 80250175

دیدگاه ها (۳)

رفتی شدم من درب و داغان... 💔

تو خواب بدخوات میشم بدترین کابوس. اینجاشو کُردی میگم شیتدم و...

🏴🏴مستان همه افتاده ساقی نماندهیک گل برای باغبان باقی نمانده....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط