• من بیـشتر از هرکسی

• من بیـشتر از هرکسی
که دوستت داره

.
.
دیدگاه ها (۰)

آدمها از مهربونیت سو استفاده میکنند💔💔

هرکسی یه داستانی داره

و هرکسی داستان خودشو داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط