خو الان نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت 🥲🤌

خو الان نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت 🥲🤌
دیدگاه ها (۴۰)

عرررررررررر🥲🥲کرم نصف شبی .....

یادم رفته بود اینو بزارم😔🤝

ولی اینااا😔👍

عررررر شمام یا ما خیلی اسکلیم😂👍

خوب... اتفاق غیر منتظره ای افتاد... اکانتم برگشت... باورم نم...

اکانت اصلیم برگشت... نمیدونم خوشحال بشم یا ناراحت....

نت برای من اومد..😶باید خوشحال باشم یا ناراحت؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط