با ه‍‌رچی که می‍‌خواین بازی کن‍‌ین ولی نه با احساسات ادما

با ه‍‌رچی که می‍‌خواین بازی کن‍‌ین ولی نه با احساسات ادما.🖤
دیدگاه ها (۴)

دیه کم آوردم بدون تو نمیتونم نمخام نمیشه ...مگ ما همو دوست ن...

تو همیشع یه قسمتی از من میمونی و قلبم هیچوقت فراموشت نمیکنه....

👊🏻🙂👍🏻

من رویاهامو چشیدم تو خواب آقای قاضی:)🖤

توجه نکن ...می خواین موکبانگ بزارم .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط