یاد بگیرید تاجیکستانی هست داره اینجوری قشنگ میخونه یادددد

یاد بگیرید تاجیکستانی هست داره اینجوری قشنگ میخونه یاددددددد بگیریددددددددد
دیدگاه ها (۲)

اینو برا خودتون بفرستید چون شما لیاقت این همه دوست داشتن رو ...

مرسیییییییی:)))))))))

خب حامیم هم تصادف کرد الان فکر کنم تو بخش ICU هست همین دیشب ...

چقدر خوب منو توصیف کرد

چقد قشنگ میخونه

خیلی قشنگ میخونه😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط