بیا همه غصه هات مال من:)

دیدگاه ها (۹)

هعییی

حرفی نی

بیت نبض قلبم:)

تو خیلی خوشگلی! 💙(درد و بلات، غصه هات به جونم)

خـدا وسط نااميديت، يه گل ميكاره تو باغچـه غصه هات🪴☘️

بیا غصه رو پرپر کن...🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط