بی عدالتی تا کجا

دیدگاه ها (۰)

نتونستم این نزارم ، خیلی بامزه بود

دهنت سرویس فشارم ریخت از ویدیو که درست کردم خوشتون اومده ؟

من همان جا هستم که سایه در آن خوابیده باشد

موسیقی عالیست

مگه چقدر عاشق عدالتی؟ هاااان؟!

در مقابل درد هیچکس نمیتواند قهرمان بماند هیچکس ..

یک دانه سیگار دارم و هزار معمای لاینحل....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط