تو خاطرات کشتمت..:(

Music#
دیدگاه ها (۰)

بغض آسمون شکست..

نمیتونم فراموش کنم..

تو چشات معجزه میکرد..:)

خیلی کاملی..:)

من کشتمت و تو دیگه مردی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط