این ترنده انگاری واسه اینا ساخته شده بود 😄

این ترنده انگاری واسه اینا ساخته شده بود 😄
دیدگاه ها (۱)

هیچی نمیتونم بگم راجب این ویدیو🙂

تو باید بدونی که منم دل دارم...چندساله تو این محل حق ابو گل ...

برگشتم...

چیزی برای گفتن نیست🔥

سلام منم این ترنده🗣️

نمیزارم این آهنگ ترنده یادتون بره_🌚🌠

واییی بچه ها این اهنگ ترنده کل تیکتاک رو ترکونده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط