شاید یگی بی احساساتم ولی انقد تنها رفتم و اومدم که دیگه ا

شاید یگی بی احساساتم ولی انقد تنها رفتم و اومدم که دیگه از تنهایی نمیترسم...
دیدگاه ها (۱)

ای خداا

ای وای

خفه شو

ای بابا

دیگه از مرگ نمیترسم وقتی همه رفیقام با عزیزام رفتن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط