ولی واقعا کاش من بمیرم خیلی باحاله وخب من برا کسیم مهم نی

ولی واقعا کاش من بمیرم خیلی باحاله وخب من برا کسیم مهم نیستم برا چی باید بمونم
دیدگاه ها (۵۴)

منم ددیم 😎😅😂

کیا اینو فهمیدن واقعا میخامش)) 🥺🫠

اون کی میتونه باشه؟؟ 💗🥺

چطورین؟

چه بمیرم چه زنده بمونم واسه کسی مهم نیست💔:)@me@arm_202 🖤🔪

طبق تجربه میتونم بگم الانه که توسط فالوور جان هایم جرواجر بش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط