دیگه بخاطرت گریه نمیکنم...

دیدگاه ها (۴)

منو ببرید خونه..خونه ای که بهش تعلق دارم...

تو غمگین ترین بخش از من خواهی بود...

ازم پرسیدی به چی فکر میکنم...

من باید خودمو پیدا کنم...

دارم عاشقش میشم و نمیتونم جلوشو بگیرم...

تو رویاهام احساس بیداری بیشتری دارم...

بانوی عزیز من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط