میدونم زشتم و بد رفتم ولی خب...

میدونم زشتم و بد رفتم ولی خب...
جلو دوربین خیلی بد میشههه یتیدببپزپیپ
دیدگاه ها (۷۳)

اصن عالی😔🤌

کیا بیدارن و کلاس دارن اعلام حضور کنین

∞𝐃𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞∞رقصیدن بخشی از منه که هیچوقت نمیتونی از من...

بابا دهن مارو آسفالت کردین💔

میدونم زشتم ولی خب شما نظر بدین🫣😊🤦🏻‍♀️

ادیت خودمخیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط