قربونش برم چقدر زجر کشید هنوزم سر یکی دوتا از اهنگا گریش

قربونش برم چقدر زجر کشید هنوزم سر یکی دوتا از اهنگا گریش میگیره
دیدگاه ها (۰)

این اهنگ و برای تنتاسیون خونده بود

سلامممممبلاخره برگشتم

قربونش برم حتما خیلی زجر میکشه

آخی پسرای گلم چقدر زجر کشید

قربونش برم چقدر جذاب و گوگولیه🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط