بچها ببخشید که با اومدن من تووزندگیتون حالتون بد شد ببخشی

بچها ببخشید که با اومدن من تووزندگیتون حالتون بد شد ببخشید که من لیاقت شمارا رو نداشتم
دیدگاه ها (۱۰)

هیچکس از اخرین خداحافظي باخبر نیست شاید اخرین خداحافظی باشد

جواب ناشناسا

سلامتی این سه روز زندگیم 😁😁😁😁👌👌👌☺️☺️☺️

نسا..نیلی .. محدثه ..نازنین ..ببخشید که اومدم زندگیتون رو خر...

بچها خیلی وقته فعالیت نداشتم ببخشید

سلام بچها امیدوارم که حالتون عالی باشه ببخشید بچه ها امروز پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط