اینم یه قشقایی خیلی خوب میرقصن

اینم یه قشقایی خیلی خوب میرقصن
دیدگاه ها (۰)

هستی دل تنگ تو ام

هستی من

به همین زودی دلم تنگ شد

نام نام اینم کشیدم(چشماش خیلی خوب شد)

ما زندگیمون میدون جنگه یه پام میلنگه #قشقایی #خدا #ماه @Ar...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط