حق نیست آخه آدم ها تو اوج اعتماد بهت خیانت میکنن نمک میپا

حق نیست آخه آدم ها تو اوج اعتماد بهت خیانت میکنن نمک میپاچن رو زحمت وای قلب که تا قت اینا رو نداره که قلب ساده بعضی موقعات به قلبم فوش میدم که چرا انقدر ساده و خوش قلبی مهربان ی آخه !!:)
دیدگاه ها (۲)

های بریم سراغ فیک جدید ^_^🪩🫠🌚

هعی مغزمه دیگه چیکار میشه کرد.:)

جوری که این آهنگ آرم بخشه:)

دروغ شیرینچپتر پانزدهم+ چانا ... چیکار کردی؟ چطور این اتفاق ...

سلام چطورید بچه‌ها 🤍شده تاحالا اولویت دوم بوده باشید اینکه ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط