به خودت حسودی میکردی

به خودت حسودی میکردی
دیدگاه ها (۰)

بمانم. بمانی. ببینند. بمیرند🌹💔

پهلوی رو مسخره میکردی بعد خودت با شیر خورشید وصل میشی

حق😂آخه چرا حسودی می کنی؟برای شما پیش اومده بااینکه هیچی ندار...

تو درست به جایی ضربه زدی که خودت در آن زندگی میکردی :(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط