نمیخوام نصیحت کنم فقط این جوریه که با خودم رفتار میکنم

نمیخوام نصیحت کنم فقط این جوریه که با خودم رفتار میکنم
نم دونم همین جوری یه دفعه خواستم گذاشتم
دیدگاه ها (۰)

جوری که اون یه نفر صداش از ذهنت موقع صدا زدن یه کلمه ای که ف...

بعد میگم من دردی نکشیدم و ناراحتی ندارم باور نمیکنید بورما

واتاشی...... واتاشی...... دایژوبو

میبینید من هنوزم بچم 😃(بنده فوبیای خفیف تاریکی دارم )

جوری که من با اون یه نفر رفتار میکنم:

اقا من تسلیم شدم همرو تو یه پست گذاشتم راحتتون کنم .کپشن هرک...

..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط