شاید بهترین ادم برات نبودم ، ولی واقعی ترین بودم:)🙂🖤

شاید بهترین ادم برات نبودم ، ولی واقعی ترین بودم:)🙂🖤
دیدگاه ها (۰)

ببخشید که همش نیاز به توجه تو داشتم آخه من جز تو کسیو نداشتم...

سخته گذشتن از کسی که آخرین ذوقت بود••🖤

🤏🏻🥺🎀

منم یه روزی با احساسات ترین ادم بودم

شاید اونی که فکر میکردم نبودم شاید واقعا اضافی بودم شاید اون...

واقعا ادم بدی نبودم🙃💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط