درود دوباره

اگه میبینمت من برگشتم قراره دوباره برم میخواستم بگم که منو یادتون نره
دیدگاه ها (۶)

برگشت

برگشتم

خداحافظ

سلام بچه ها دلم الان یکی و میخواد به‌ام حرف بزنه اما یه کتاب...

بچه ها میخواستم بگم کهمن قراره تا ابد از ویسگون برمخدافظ!

میشه تو کامنتا یادگار بزارید برام

سلام:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط