دلسوزی نارم ک سیم بگریوه...!

دلسوزی نارم ک سیم بگریوه...!


#مجید_عزیزی
#لری
دیدگاه ها (۳)

....👌

چقد بگم میگذره تموم میشه.

عشق تو پیرم کرده.....#لری

💪💙#تاج #استقلال

.:امام شهید:هیچ ایرانی غیرتمند و با‌شعوری، نمیرود راجع ‌به ن...

قرارداد با قلب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط