🥲

🥲
دیدگاه ها (۰)

این منم تا یکی منو میبینه میگه چه با ادب و مهربونی ولی دهنم ...

من قبلا اینجوری بودم با اینکه الان هم کسی دعوتم نمیکنه برای ...

تایپ منم هست🥲

امیدوارم زودتر اون روز برسه

🥹🥹😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط