اما ستاره ها خیلی زیبا هستن!🪐✨

اما ستاره ها خیلی زیبا هستن!🪐✨
دیدگاه ها (۰)

و اما بانوی زیبایی که اینو میبینی ، تو از این گل ها هم زیبا ...

من به سن تولد انسان ها اهمیت نمیدم به سن درک و فهمشون اهمیت...

کاری رو انجام بده که خوش‌حالت می‌کنه...

شات های اولاش و دنیز برای مجله HELLOخیلی زیبا هستن 🫠

جوری که در سریال زیبا هستن و جوری که در واقعیت زیبا هستن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط