بچه ها من خیلی اوضام خراب صبح که داشتم از خونه بیرون میرف

بچه ها من خیلی اوضام خراب صبح که داشتم از خونه بیرون میرفتم توی ماشین اینو دیدم
دیدگاه ها (۳)

armybts8_9_3

بتزم ببخشید 🥺😭😞🥲🤭😃😁😌

نام نام

من دستم به این برسه یعنی این لپتابو از پهنا میکنم تو دهنش کی...

صبح اول صبح اینو توی پینترست دیدم(امتحان هم دارم دعا کنید)

کیا اینو یادشونا🗿💔من بچه بودم خیلی دوست داشتم کارتونشو

مامان این بچه گناهش چی چقدر نازه وقتی اینو دیدم خیلی ناراحت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط