+اهنگای دوران کودکیت چقدر غمگین بود؟

+اهنگای دوران کودکیت چقدر غمگین بود؟
_من:
دیدگاه ها (۰)

اگه توام اینطوری ای، سلام عزیزم

استرنجر تینگز

ولی این اهنگ زیادی قشنگه

وقتی معنی اهنگو میفهمی

میبینی تمام کودکیت از جلو چشمات میگذرن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط