🖤💔🖤

🖤💔🖤
دیدگاه ها (۱)

ای خاک..این تن حرامت ...💔🖤💔🖤

#پیمان آدیداس..به بچه پایین شهر..خوشی و..حرام است ..!!!💔💔🖤🖤😔...

#پیمان آدیداس..خونه ابدیت مبارک..روحت شاد 🖤💔

گاهی،تنها چیزی که میتواند مارا نجات دهد..یک رویاست..!

غرورمون:

🤷‍♀️

نمیخوام پز بدم اما واقعا بدون میکاپ قشنگترم با میکاپ شبیه پی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط