فقط بگو ای کاش زودتر می‌رفت....💔💔

فقط بگو ای کاش زودتر می‌رفت....💔💔
دیدگاه ها (۱۱)

خستم ای روزگار خسته ی خسته!💔💔

رشته مورد علاقمو بخونم.....!😥

به محض اینکه اذیت شدی تمومش کن ببند در اون پنجره ای رو که آز...

خب مگه مجبوری اذیت کنی اذیت نکن😂 اگه میخوای اذیت کنی باید به...

ای کاش زودتر خوب بشییی😭😭😭

ای کاش زودتر بهتون نیاز پیدا میکردم🥺🙃

کاش زودتر میدونستم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط