دعا میکنم بمیریییی

دعا میکنم بمیریییی
با اون یابوت بری زیر کامیون کامیون اشغالیی. 😂💔
دیدگاه ها (۰)

حققق😂💔

خرگوشی مد نظرم:) 🫂🤤

قول میدم هیچوقت بیدار نشم:) mah شبام🙂🫂

و حالا اون برگشته:)))))

خوشت نیاد میتونی بری بمیریییی😂😂😂

F

عشقای من آسدورم نفسم همه کسم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط