بالاخره یه شب اون حس قشنگی ک بهت داشتمو ازت پس میگیرم.🥺🖤

🦋👊🏿
دیدگاه ها (۰)

#اقای‌قاضی! "ما دلتنگیامونو با #بغضامون قورت میدیم🖤=))"

وقتی که چیزی تموم شد ، ترکش کن ! به آبیاریِ یه گل مُرده ادامه نده :)🖤👐🏻😫

هیچوقت نمی‌تونی تصور کنی یه آدم چه اتفاقایی براش افتاده، تا شده اینی که الان هست.🚭🖤🦋

که اگر سر برود مِهر تو از جان نرود!🥺❤️‍🔥🖤

ازت میگیرم حس بهتر ...

میدونم بالاخره یه روزم نوبت من میشه پس ازشون فاصله میگیرم

یه روزی بالاخره یکی و پیدا میکنی که داستان زندگیتو درک میکنه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط