بعد از مدت ها ، پستی که از اعماق قلبم سر چشمه میگیره🌊🍃

بعد از مدت ها ، پستی که از اعماق قلبم سر چشمه میگیره🌊🍃
دیدگاه ها (۳)

تنها سه روز باقی مانده است تا تولد فرشته ای انسان نما ، دختر...

تولدت مبارک ای معجزه ی تکرار نشدنی پدیده ای که نقش نگارت بی ...

وقتی تیکتاک هم از تایپم مطلعه🛐🫂❤️‍🩹✋🏻💍

این صدا پدیده ای بی نقص است🫂🛐✨️

تو در اعماق قلبم مثل خدا جا داری 🤍

همیشه خوشحال باش ،وقتی تو ناراحتی ،قلبم میگیره^ ❤❤ ^

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط