با مرگ فاصله ای نداری ولی نمی تونی جدی باشی 🙃🙃

با مرگ فاصله ای نداری ولی نمی تونی جدی باشی 🙃🙃
ابن منم در هر حالتی می خندم 😁😁
دیدگاه ها (۲)

من از دست رفتم🫠🫠🫠

این سریال خیلی خفن عه🙃🙃🙃

پشت صحفه خودش یک پا سریال بود 😂😂

جف و بم بم🙃🙃🙃

هیچ محدودیتی برای آنچه که می تونی انجام بدی یا می تونی باشی ...

گرمی چقدر می تونی نژاد پرست و حرومزاده باشی؟ 😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط