برام سواله

اگه صنعت کیپاپ بی تی اس رو نداشت چیکار میکرد؟؟؟
بنظر شما چی میشد؟!
دیدگاه ها (۳)

آرمی

اعضا

جوری که ب همه ملیت ها احترام دارن

عرررررر

این داستان : اگه لایو بی تی اس دوبله میشد 😂😂

gina_

آرتم رو دادم چت جی پی تی اینو برام درست کرد✨️بنظر خودم که خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط