نعلت به زندگي كه شده فقط عذاب ونفرت😥💔نعلت

نعلت به زندگي كه شده فقط عذاب ونفرت😥💔نعلت
دیدگاه ها (۰)

خودكشي كردنم واجبه :-[:-[

اش مطولج ياروح 💔💔

گاهي اوقات اجازه اشك ريختن چشمانمان در دسته مانيست وهي سرازي...

چه روزای خوشی داشتیم نعلت به باعث بانیش

بر دشمن مرتضی علی نعلت 🥰💋❤️

الا نعلت الله علی القوم الکافرین والظالمین والخانعین والخائن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط