ولی من هر دو مورد و میخونم.....

ولی من هر دو مورد و میخونم.....
دیدگاه ها (۰)

کیا مجموعه خردم کن و خوندن؟قشنگ بود ؟من دارم میخونم...

کسی فهمید کدوم کتابه؟شب های روشن...

وقتی فکر میکنم الان مثل جنی دارم میخونم طوری که میخونم

هنوز دارم درس میخونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط