اگه منم یه ته تو زندگیم داشتم الان تو نیویورک بودم

اگه منم یه ته تو زندگیم داشتم الان تو نیویورک بودم





#تهکوک
دیدگاه ها (۶)

جیمین لاورا همونجوری که کیوتن سلیطه هم هستن 🤌#جیمین #بی_تی_ا...

یونمین>>>

تهکوک یا یونمین#تهکوک

چشما هیچ وقت دروغ نمیگن ...:)

اگه عشوه های پویین رو داشتم منم الان یه پارتنر داشتم

کاش منم تو زندگیم همچین کسی داشتم💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط