فقط سه کلمه اوکی خوش بگذره خدا حافظ

دیدگاه ها (۱)

یادی کنیم از شهدا که جایشان خالیست

سر غذا با هیچ کس شوخی ندارم

دلتنگتم آقای شهید م

خوش بگذره

برو بت خوش بگذره...

PAZ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط