یا بدترین شکست رو تو زندگیت میخوری... :)

یا بدترین شکست رو تو زندگیت میخوری... :)
𝐈'𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐞 ᕕ( ᐛ )ᕗ
دیدگاه ها (۰)

چطوری نفس بکشم... :)ɪ'ᴍ sᴏʀʀʏ 💝

ℑ 𝔴𝔞𝔰 𝔭𝔩𝔞𝔶𝔦𝔫𝔤 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔥𝔢𝔯... :) 𝐈'𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐞 ᕕ( ᐛ )ᕗ

من نمیخام خودکشی کنم... 𝐈'𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐞 ᕕ( ᐛ )ᕗ

من نیازی به این زندگی ندارم... :)𝐈'𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐞 ᕕ( ᐛ )ᕗ ɪ'ᴍ sᴏʀʀʏ ...

و بازمم تو بدترین شرایط زندگیم‌همچین‌چیزی رو از جنی دیدمم

Namjoon

امید، شاید تو صفحه بعدی باشه،کتاب زندگیت رو زود نبند.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط