این باید موفق بشه ولی حیف...💔

این باید موفق بشه ولی حیف...💔
دیدگاه ها (۱۶)

پیام من به A:

واسه من درستع؛ حتی غلطتم...💔

حیف نمیخوام عذاب بکشمیکیتون مرد بریم برا بقیتون(فحش آزاد)

خیلی خستم...💔

حیف این تیم حیف این همه هوادار که باید به خاطر یه حکومت و ره...

ورودی آبادان این مامور باید عزل بشه

باید موفق بشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط