😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭این انیمه هم تموم شد وای خیلییییییی

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭این انیمه هم تموم شد وای خیلییییییی عاشقش بودم گوه تو سازنده این چه پایانیه تو مانگا هردو زنده میمونن پس چرا تو انیمه میمیرن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

قبل از اینکه این انیمه رو میدیدم عاشقش بودم ولی بعدش...

🍀Otaku🎏اوتاکو🌸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط