ای وای گُلوم🤍

ای وای گُلوم🤍
نظرتون درباری این آهنگ :)؟
دیدگاه ها (۱۷)

‏هیچ دلیلی واسه ناراحت نبودن نیست...🖤🙂#_کپی_آزاد💯💫

فقط آخرش که میخونه 🙂#_کپی_آزاد🖤🙂

دلت گرفته حق داری نه...🖤🙂#_کپی_آزاد💯💫

دل تنگ بود ولی غرور داشت...

وای این اهنگ عالیههههههعععع🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط