به حرف کسی گوش نکن خودت باش و خودت (:

به حرف کسی گوش نکن خودت باش و خودت (:
دیدگاه ها (۰)

بدبخت احساس قدرت میکرد 😂

ونزدی:+Wednesday

گناه داش ):

اگه دور بشی 😉

آدم باش اصکی نکن گوش بده و برای ادیتت استفاده کن

به شعور خودمون احترام بذاریم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط